MÜHƏRRİKLƏR
Kubota "Avro 5" ekoloji standartının tələblərini yerinə yetirməyə imkan verəcək bu yeni, silindrin işçi həcmi böyük sənaye dizel mühərriklərinin işlənib hazırlanmasına start vermişdir. "Kubota yüksək istismar göstəricilərinə və dayanıqlılığa nail olmaq üçün özünün bütün mühərriklərinə ən qabaqcıl dizayn həllərini inteqrasiya etməyə çalışır və S7509 modeli bu baxımdan istisna təşkil etmir." — Tomokazu Matsuşita, "Kubota Engine America" şirkətinin prezidenti. Tomokazu Matsuşita sözlərinə belə davam edir: "S7509 09 seriyasının daha da genişləndirir. Kubota 300 at gücünə malik mühərriklərin bir nömrəli təchizatçısına çevrilməyi qarşısına məqsəd qoymuşdur."
7.5 litr həcmli, 6 silindrli bu kompakt mühərrik özünün optimallaşdırılmış birbaşa çiləməli yanma sistemi sayəsində az yanacaq işlədir. O, nazim çarx və ventilyator tərəfində güc götürmənin 100% səviyyəsinə çatdırılmasına, habelə orijinal avadanlıq istehsalçılarından əldə edilən detalların qoşula bilməsi üçün münasib nazim çarx yuvasının və nazim çarxın seçilməsinə imkan verir. Sorma tərəfindəki güc götürmə qutusuna əlavə olaraq işlənmiş qazın xaric edildiyi tərəfdəki köməkçi güc götürmə qutusu bir və ya iki hidravlik nasosun qoşulmasına imkan verir ki, bu da S7509 mühərrikinin müxtəlif məqsədlərlə istifadə imkanlarını xeyli genişləndirir. Mühərrik həm də birtərəfli texniki xidmətin, təmir işlərinin həyata keçirilməsinə imkan verir və qayışın avtomatik gərilməsinə imkan verən qurğuya malikdir. S7509 mühərrikinin kütləvi istehsalına 2023-cü ildə start veriləcəkdir.
"Kubota Engine America" hal-hazırda özünün yeni mikro-hibrid sisteminin prototipini modernləşdirməyə çalışır. O, həmin sistemin debütünü Şimali Amerikada keçiriləcək <<ConExpo 2020>> sərgisində edəcək. Kubotanın mikro-hibrid sistemi yüklənmənin pik hədlərində dərhal mühərrikin gücünə 10 kilovata qədər əlavə dəstək verəcək şəkildə layihələndirilmişdir. Bu ani moment ən həlledici vaxtda mühərrikin effektivliyini artırmaqla yanaşı, işə düşmədiyi vaxtlarda akkumulyator batareyasını bərpa edir və doldurur. Kubota bu konsepti ilk dəfə 2018-ci ilin aprel ayında Fransada keçirilmiş <<İntermat>> sərgisində nümayiş etdirmişdir. 2019-cu ildə <<Bauma>>da Kubota sistemin çəngəlli yükləyici quraşdırılmış prototipini göstərmişdir. Mikro-hibrid sistemi ilk mərhələdə 1,8 litr həcmli mühərriklə təchiz olunurdu. Hal-hazırda isə o, 3,3 litr həcmə malik mühərriklə təqdim edilir. Sabit cərəyanı sabit cərəyana çevirən qurğu (DC-DC) və 48 voltluq litium ion akkumulyatoru kimi əsas periferik tərkib hissələri də gücləndirilmişdir.
GENERATORLAR
Kubota istehsalı olan "LOWBOY" generatorlarının hündürlüyü mümkün olan ən aşağı səviyyədədir. Şirkət bu generatorlarda özünün "SUPER MINI" mühərriklərindən istifadə edir. Digərləri ilə müqayisədə çəkisi az olmaqla yanaşı "LOWBOY" generatorlarının quraşdırılması üçün az yer tələb olunur. Onların tətbiq sahəsi də daha genişdir.